Activitatea cu publicul la sediul instituției, suspendată la Casa de Pensii. Pentru prevenirea răspândirii şi infectării cu COVID 19, de joi, specialiștii instituției vor sta de vorbă cu beneficiarii doar prin telefon sau prin mesaje.
În întreaga țară, pe toată durata decretării stării de urgenţă, cererile în vederea întocmirii dosarului de pensionare se vor efectua doar telefonic sau prin e-mail. Doar prin aceste căi, solicitanții pot comunica datele personale și tot astfel vor primi și numărul de înregistrare a cererii. Ulterior, solicitaţii vor fi contactaţi telefonic pentru a se prezenta cu documentele in original şi in copie, documente ce trebuie depuse in plic sigilat. Această măsură a fost luată tocmai pentru a evita expunerea populaţiei la riscul de infectare cu coronavirus şi pentru asigurarea plăţii drepturilor de pensie de la data cuvenirii acestora.
Tot numerele de telefon ale Casei de Pensii din fiecare județ și e mailul trebuie folosite în perioada aceasta și pentru alte cereri ale beneficiarilor din sistem.
Comentarii